torsdag 14 april 2011

back to pink

Ja efter ett litet avsteg till många olika färger och märken ihop, är jag nu tillbaka till mycket rosa och "kit scap" igen...
Fick en hel kväll hemma ensam idag, med maken på företagsjippo och barnen hos kusinerna...och eftersom jag inte kände något sug att "Tuppa" mig heller, såg jag verkligen fram emot en kväll hemma, göra vad jag känner för...kanske scrap, kanske en film i soffan...

Men det var pysselhörnan som kändes mest lockande...så efter lite rotande efter fin skiss och bra foton, blev denna LO gjord med de bilder som var minst vintriga...har fortfarande lite olust känslor när jag tänker på snö ;-)


Mönstrade papper, rubons och chipboarddekos från MME (Laundry line), övriga dekos från Little yellow bikecycle och Making memories bl.a...

Det var en befrielse att få använda av alla rosatonade pappers snuttar av Laundry line serien, som jag gillar så mycket, samt att göra slut på en av rubons kartorna från samma serie, som jag haft i åtminstone ett par år...slösa slösa! :-) (Tyvärr så ser färgerna så ton-i-ton ut på fotot mot verkligenheten...men gillar man rosa så gör man...)


Inga kommentarer: