måndag 8 november 2010

Gräspose


Här är en Lo som jag liftat lite från ett äldre Veckansskiss bidrag...men med pärlplattspärlor!
Det är ju alltid kul att pärla, Smilla hjälpte till...men totalt sett är det här den mest pilliga LOn jag gjort på länge...för bokstäverna höll ju inte ihop så bra efter stykning :-D och sen ville jag använda små bling stenar på fjärilarna...och det limmet som är på de håller inte i längden så mitt scrappy glue fick göra ett hårt jobb denna kväll ;-)
Sen fick jag testa min nya mini mist, med akrylfärg + 80% vatten som lite bakgrund...och det fungerade bra ;-)
Papper från MME och Basic grey (gamla spillpapper), rubons från Magnolia.
Efteråt tittade S och jag i alla mina album till bådas stora glädje, det var alldeles för länge sen jag kikade tillbaka på mina alster, det är ju kul att se utvecklingen ;-) och gamla dekos som man glömt att man en gång hade...men så upptäckte vi att några chipboard bokstäver hade ramlat ner från sin tidigare plats, så på med riktigt lim...ja man har ju lärt sig en hel del efter 4 års scrappande som började med ett "startkit" från Ullared...(får se vad jag hittar i scrapväg när jag ska dit om 2 veckor)
Och när jag räknar alla alster var det visst jubileum på förra, för denna är nr 151 ;-) och snart är fjärde pärmen full! Kul!

Inga kommentarer: