måndag 7 september 2009

nu är det visst höst?

Har tagit tag i scrappandet igen efter sommaren...så nu ska det bli åka av under den mörka mysiga tiden på året (i scraphörnan) :-) Hela dagen idag (måndag=min lediga dag) har jag tänkt sätta mig, men prioriteringarna föll på bakning, trädgårdsskötsel och inlämning av "skräp" till prylboden istället...men sen efter barnläggningen som blev tidigt idag, så fanns det plötsligt tid...

Här är en underbar bild på M som äter...alltid glad när det får ske enligt hennes vilja, på egen hand...

Sen har jag uppgraderat sekretären med en hylla (tavellist) för att få plats med alla småburkar...och en spot så det blir lite bättre arbetsljus...hade en tanke om att göra en lång arbetsbänk i sovrummet, med plats för scrap (och kanske en symaskin om den nånsin börjar fungera igen) och sen en byrå under i andra ändan för underkläderna som nu bor i en hög byrå bredvid sekretären, men jag gillar min hörna, så det blir fortsatt mys i den..tills jag har 2 st småscrappare brevid mig i framtiden ;-) då tänker vi kanske om...eller flyttar så man får ett eget rum för ändamålet!!! :-O (in my dreams)

1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken fin plats du har att scrappa på. Kanske skulle du vilja vilja göra en LO i min tävling?

http://www.mediekursen.se/2009/09/07/tavling-1/

Jag hoppas att du inte blir sur för att jag sprider lite reklam här, om du inte gillar det så ta gärna bort mitt inlägg.