måndag 13 april 2009

bloggcandy

Här är mitt första foto på inköp...och även lite bloggcandy ;-)
Resultatet av min scrapshopping i USA...det var ju världens bästa utbud och jag var i himmelriket för en stund ;-)

Det allra bästa var cardstock förpackningen med 60 pastellpapper för ca 20 $ (160 kr) så nu har jag fyllt den kvoten för ett bra tag framöver :-D
Sen fanns det mycket som ofta är slut på webshopparna här :-( och sånt som är från äldre kollektioner! Sen hittade jag äntligen massa clearstamps till ett bra pris, så nu ska här swirlas ;-)

För er som ska resa dit och vill handla kan jag varmt rekommendera Michaels(.com)!
Jag ångrar lite att jag inte handlade på en amerikansk webshop istället och skickade det till de vi besökte i Buffalo...men men det hade nog inte fått plats så mycket mer, väskorna var fulla av annat vi shoppat loss :-) Jag hade gärna handlat mer papper, för det fanns så mycket fint, men jag var lite rädd att de skulle skadas av resan



Inga kommentarer: