onsdag 3 december 2008

Decembers första


Scrappandet fortsätter, och igår testade jag att göra det med S delvis i knät eller brevid (pillandes) hmm det var "In action" LOn men den blev bra ändå :-D
Men nu vill jag se fler skisser, känns som jag snart få använda samma som till S album...men det kanske fler gör?
Jag scrappar inte alls i ordning heller med Ms album...och nu blir det uppehåll några dagar, för N ska hämta ut massa nya foton på Crimson (mest på M) först på måndag...oj oj hur ska det gå :-D idag är det ju onsdag...jag kommer få abstinens! Finns det nån kräm mot pysselkli i fingrarna tro?
Sen kunde jag inte låta bli att beställa lite nytt från Stellas igår...de är ju klart bäst! Bra priser och utbud...tillgången vet jag inte hur det är med denna gång, för jag har inte fått veta om allt fanns hemma...men men...i april när vi ska till NY hoppas jag hitta nån stor affär med roliga scrapgrejer i...det ska finnas men frågan är bara var? Alla tips mottages hjärtligt!

Inga kommentarer: